» » Payudara Kecil Keyakinan Diri Terjejas

-Payudara kecil boleh menjejaskan diri seseorang wanita. Ada yamg mempunyai masalah payudara bersaiz kecil samada berdiri ataupun baring melintang , payudara sperti tidak kelihatan bentuknya . Dengan keadaan begini, menyebabkan wanita tidak ada keyakinan diri bila berhadapan dengan orang ramai malah kadangkala rasa malu. 
 -Setiap individu wanita mempunyai payudara dengan kadar saiz berbeza. Ada wanita bertubuh kecil tetapi mempunyai payudara bersaiz besar, sebaliknya ada wanita mempunyai rangka tubuh besar tetapi payudaranya seolah-olah tidak kelihatan 
-Saiz payudara lebih berkait kepada keturunan (ibu atau nenek kita). Ia juga bergantung kepada saiz banyaknya tisu kelenjar payudara dan lelemak yang dipunyai seseorang wanita. 
-Penambahan berat badan juga menambah saiz payudara kerana sebahagian payudara dibentuk oleh lelemak yang menjadikan payuadar berasa lembut pabila dipegang.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post